Kategóriák

Visszatérítési szabályzat

Visszatérítés


A termék visszaküldésére vonatkozó pénzvisszafizetési garancia 14 napig érvényes. 14 napon túl sajnos nem áll módunkban teljes visszafizetést vagy cserét biztosítani számodra, kizárólag hibás termék esetén.

A visszavételre szánt terméket csakis használatlanul, az átvételivel megegyező állapotban fogadjuk el, eredeti csomagolásában.

Nem visszaválható termékek

Ajándékkártya

Hogy a visszavételedet teljesíthessük, mindenképpen szükségünk van a fizetési bizonylatodra vagy a vásárláskor/csomagküldéskor kapott számládra.

Előfordulhatnak olyan esetek, melyek során csak részleges visszatérítés lehetséges: egy-egy alkatrész nem az eredeti állapotában van, hiányzik vagy károsodott, egyéb, a gyártótól független okokból, vagy ha a termék 14 napon túl került vissza hozzánk.

Visszatérítés (amennyiben lehetséges)

Amint a visszavételre szánt áru visszakerült hozzánk, illetve a fenti feltéteknek megfelelnek, e-mailben értesítünk téged. Ezen felül tájékoztatunk arról is, hogy elfogadjuk-e az áru visszavételére vonatkozó követeléseidet/kérésedet. Amennyiben jóvá hagytuk a visszatérítést, a termék árát visszautaljuk a bankszámládra, illetve visszafizetjük a vásárlásnak megfelelő fizetési módon (Barion), pár munkanapon belül.

Késedelmes vagy hiányzó visszatérítés 

Amennyiben az áru értékének visszatérítése nem történt meg megfelelő időben, kérünk, hogy először ellenőrizd a bankszámládat, majd lépj kapcsolatba a számlavezető bankoddal, ugyanis pár munkanapot is igénybe vehet, míg az érték visszafizetése megtörténik. Amennyiben mindezt megtetted, és ennek ellenére is arról értesültél, hogy a visszautalás sikertelen volt, kérlek, lépj velünk kapcsolatba, az alábbi e-mail címen: info@aun.hu

Csere

Árucserére csak abban az esetben van lehetőséged 14 munkanapon túl, amennyiben a termék sérült vagy használatra alkalmatlan. Erre az esetre a vonatkozó jogszabályban foglaltak érvényesek. Termékeinkre ilyen formában 6 + 18 hónap garancia vonatkozik, mely időszak 6. hónapjáig a gyártónak kell igazolnia, hogy a termék meghibásodása nem az ő hibájából történt, a hátra maradó időben pedig a vásárlónak szükséges bizonyítania, hogy a meghibásodás a gyártó hibájából történt. Amennyiben a csere lehetőségével szeretnél élni, kérünk, lépj velünk kapcsolatba e-mailben: info@aun.hu

Visszaküldés

A visszaküldendő terméket az alábbi címre juttasd el nekünk:Allyouneed kft, 1085 Budapest József krt 69

Visszaküldés esetén a küldés költségeit minden esetben a vevő állja. A küldés költsége nem visszaigényelhető. 

A kézbesítés ideje vásárló lakóhelyétől függően változhat.

Amennyiben a visszaküldendő termék értéke meghaladja a 10.000 Ft-ot, kérünk, mindenképpen ajánlott csomagként/levélként, követési számmal add fel számunkra a terméket. Egyéb esetben nem garantált a termék biztos célba érkezése.

Garanciális feltételek

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre 6 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt (1év) a laptop akkumulátorokra vállalunk. A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.