+36-30/3666906
|
info@aun.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: H-P 12:00-18:00
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Kérdése van?
+36-30/3666906
Kategóriák
Kategóriák
Kérdése van?
+36-30/3666906
Keresés
Profil
Kosár
-
Kategóriák
Mobiltelefon kiegészítők
1
Otthoni kellékek
105
Számítástechnika
2234
Háztartási termékek
2376
Szórakoztató elektronika
1778
Mobiltelefon, Tablet és Okosóra
3833
Szépségápolás és egészség
524
Kert, otthon, barkácsolás
12739
Autós kellékek
1910
Háztartási gépek
2337
Játékok
5908
Iroda, könyv, média
1765
Divatáru
1174
Sport, kemping és túra felszerelés
5296
Dekoráció, bútor
7341
Egészségügyi segédeszközök
92
Intim zóna
15
Others
59
Blog
Repülőmodellező készlet
Játékok
Gyűjtőjátékok
Repülőmodellező készlet
Előző termék
Következő termék
PZL-23A "KARAŚ" lengyel bombázó modell
Cikkszám:
ann5901461813039
Nincs raktáron
16 990
Ft
Gyártó
:
MIRAGE
GTIN
:
5901461813039
További adatok
Nincs raktáron
PZL-23A "KARAŚ" lengyel bombázó - korai változat
Részletek
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Nyomtat
Ajánlom
Részletek
Adatok
Részletek
Modell összeszereléshez, hűen reprodukálja a
PZL-23A 'KARAŚ' bombázó repülőgépet
1932 őszétől három szimbólumokkal jelölt prototípus készült: PZL - 23 / I, PZL - 23 / II és PZL - 23 / III. A PZL - 23 / I szilárdsági és statikai tesztjei 1933 második felében fejeződtek be. A prototípus 1934 végén szállt fel. A későbbi kísérleti változatokban számos fejlesztés történt, mint például: a hátsó rezgések megszüntetése törzsrész és magassági farok, légszárny szerkezetének megerősítése, láthatóság javítása a pilótaülésből az utastér üvegezésének növelésével, a motor rögzítési helyének 10 cm-rel lejjebb kerülése, új, alacsonyabb Cx koefficiensű gyűrű alkalmazása, a bombatér ben a törzset eltávolították, kilökőket mozgattak a szárnyak alá és a törzs alá, és még sokan mások. Összesen több mint 100 módosítást hajtottak végre, és több száz hibát javítottak ki.
A PZL - 23 Karaś A néven futó modellváltozat gyártásba (1935 közepétől) 40 darabban került a PZL új WP-1 üzemében (Podlaskie Zakłady Lotnicze - Wytwórnia Płatowców No. 1) és egymást követően bekerültek, az 1. repülőezred használta őket, és Bulgáriába exportálták. A repülőgép működése során új hibák jelentek meg (többek között túl gyenge motor, alacsony magasság elérése teljes fegyverekkel, a kopoltyúk alacsony hatékonysága stb.). E hibák kiküszöbölése eredményeként elkészült a PZL - 23 Karaś B repülőgép második változata, amely erősebb motorral rendelkezik (Bristol Pegasus VIII 680 LE-vel, a kopoltyúkat eltávolították, a törzs közötti átmenet jobb profilozása és a szárnyat bevezették). A PZL-lel kötött szerződés 210 repülőgép gyártására vonatkozott a B változatban.
1936 őszén megkezdték a repülőgépek leszállítását a repülőezredekhez. Az 1930-as évek második felében a PZL - 23 B Karaś repülőgép vált az alapvonal repülőgépévé, míg a Karasie A változatát kivonták az iskolai oktatásból. Miközben a lengyel katonai repülésnél szolgált, Karast több nagyobb akcióban is felhasználták. 1937-ben a Karasi B 1 PL század demonstratív, éles bombázást hajtott végre egy kis vasútállomáson a Chełm - Brest n/B vonalon. A szomszédos Litvánia elleni erődemonstráció részeként több vonalszázad a Vilnius - Porubanek repülőtéren összpontosult, míg 1938 októberében egy tucatnyi Karas különböző ezredekből állomásozott az Aleksandrów-i repülőtéren, biztosítva Zaolzie elfoglalását. A szabályok szerint a Karasi igénybevétele a beavatkozási feladatok ellátására szolgált.
A szeptemberi hadjáratban néhány harci feladatot és légi felderítést végeztek. A hadsereg századaihoz tartozó repülőgépek páncélozott oszlopokat bombáztak, hosszú felderítő támadásokat hajtottak végre Németország, Szlovákia és Kelet-Poroszország területein. Az első olyan létesítmény, amelyet az ellenség területén bombáztak, egy Oława melletti gyár volt. Kelet-Poroszországban stratégiai objektumokat bombáztak. A nagyszámú elvégzett feladat körülbelül 90%-os veszteséget eredményezett a repülőgépekben. A szeptemberi hadjáratban összesen 112 karasit lőttek le, és csak 11 gépet menekítettek ki Romániába (hármat a 31-es századból és nyolcat a 24-es felderítő századból). Ezenkívül a CWL - 1 A változatában 30 Karasis volt Romániában (1939. szeptember 16-án lépték át a határt). Miután Romániát bevonták a Hármasok Paktumába, az internált Karast német fegyverekre cserélték, és felderítő és kiképző századot alakítottak. A románok Karasit használták a keleti fronton. Az utolsó Karast 1946-ig használták Romániában légicél vontatóhajóként.
Adatok
Anyag
:
Műanyag
Garancia
:
12
Emag Terméktípus
:
Civil repülőgép
EAN
:
5901461813039
emag Méretarány
:
0.05
Szállítás [shipping]
:
HU:::1390 HUF
Árukereső.hu
Mobiltelefon kiegészítők
1
Otthoni kellékek
105
Számítástechnika
2234
Háztartási termékek
2376
Szórakoztató elektronika
1778
Mobiltelefon, Tablet és Okosóra
3833
Szépségápolás és egészség
524
Kert, otthon, barkácsolás
12739
Autós kellékek
1910
Háztartási gépek
2337
Játékok
5908
Iroda, könyv, média
1765
Divatáru
1174
Sport, kemping és túra felszerelés
5296
Dekoráció, bútor
7341
Egészségügyi segédeszközök
92
Intim zóna
15
Others
59
Blog
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Nem engedélyezem
Engedélyezem